Qs and As!!

Q;What happened for the past 3 days?
ada tiga perkara menarik yang berlaku, pertamanya kejadian aku diganggu dengan lelaki gila-x, katak strikes back dan last skali 'my lonely'.

Q;My lonely?
he he bukan apa sunyi aku duk kat rumah sorang2, dah la TV dah angkat pi rumah baru, kakak pula pi KL, H/phone pulak rosak nasib baik ada cd walkman yg baru beli..so dlm minggu ni asyik2 dengar lagu 3DD,swithcfoot,Evanesence kira cam dah hafal dah semua lagu2 dorang.

Q;What about the frog?
semua pun tau yang aku dah buang katak tu jauh2 kan, but yg ajaibnya 2 hari lepas dia datang lagi.(tapi cam katak lain - mebbe member dia).so, geram punya pasal aku letak katak tu bawah tudung saji. so jadilah "katak di bawah tudung saji"

Q;Hmm..tertanya2 ttg lelaki gila-x tu?
sebenarnya, lelaki tu tauke kedai makan yang selalu aku pergi. mmg dari dulu lagi dia dah keep eyeing on me but i thought it was nuthing more than customer-seller business. but ada suatu hari tu dia dtg pas tu tanya yg bukan2.errgh...

Q;Any plans for the next few days?
well, tunggu nak pindah rumah dulu, baru fikir nak cari kerja mebbe pegi agensi(ikut cdgn kwn2) pastu kena mula dari awal la...

Comments

Popular Posts