So much to do, So little time

Argghh.. banyaknya benda nak buat dan banyak perkara yang nak capai dalam tempoh terdekat ni.. pening-pening! Busy cam artis. Tapi apa nak buat, life's like that! Kalau tak, tak meriahlah hidup, betul x? betul, betul, betul(betol aje!)

senarai aku nak buat;

1.keje (jgn cite) smpi ujung tahun pun x abis..
2.kenduri kawen (turn aku blOm lagi) - 29/3/09 (ayu N Yus)
3.'konflik yang belum selesai' dengan Auntie (tn.rumah aku)
4.Moving out - new life(i hope!), new house.
5.Saman X 2
6.Terminate B-band ( aku guna P1 lak)
7.Kete Neo-ku (ada la)
8.Isytihar harta
9.Kursus
10.Borang balik Raya (tambang free..guna sehabis baik)

11.Redang ..ahh akhirnya ada satu perkara yang boleh buat aku tarik nafas lega (w/pun kjap!)

P/s cuba sehabis baik untuk buat yang terbaik!

mylittlekingkong

Comments

Popular Posts