Minat, Alan Smith dan Manchester

kebelakangan ini, masa bekerja yang ketat menyukarkan saya untuk menonton rancangan kegemaran di TV. terlepas banyak perlawanan EPL, fave shows dan MTV.nak jadikan cerita, hari tu saya dah berazam nak bangun pukul 3 pagi sebab nak tengok perlawanan chealsea vs barcelona tapi malangnya nite before saya OT kerja so tersangat mengantuk n terlelap. but the best thing happened was the sweet dream i had whr i met all MU players at old traffod stadium. From ruud to gigs. hah!! ron is my best buddy. so dorang tengah buat satu party ,ramai orang and saya saja2 datangla.. then tiba2alan smith datang dan cakap 'i want to take picture with you'.wow, best gile, macam saya pula yang jadi pemain popular kat england tu.saya ingat satu2 soalan yg saya tanya kat alan "u used to play with leeds rite?"sebenarnya, saya bukanlah peminat besar MU but since mimpi tu, i love MU dan sekarang ni saya dah start beli magazine n jersey dorang.wow, trust the power of dream!!

Comments

Popular Posts