Archives

Post

yOUng n cute!

being the youngest dOesnt mean i'm spOilt


Post

Avatar Special Edition

nak g tengOk cam mana rupanyerr mahkluk2 baru tu..


Post

Miss Universe 2010


Post

Pre-Raya phOtoshoot!




Photographed by Mr Adam Arjuna


Post

fenin.



aku antara Orang yang paling malas makan ubat apatah lagi ke hOspital atau klinik. aku pun x pasti kenapa. selalunya aku lebih rela menderita dan membiarkan sakit itu hilang sendiri. keluarga dan kengkawan selalu marah pasal perkara ni.
aku jarang sakit tapi bila jatuh sakit mesti agak lama dan teruk. orang kata sakit itu menghilangkan dosa kecil. aku harap begitu kerana aku punya banyak dOsa.
aku percaya kesakitan itu boleh dihilangkan dengan kesakitan yang lain. tapi mungkin kali ini aku harus juga berjumpa doktor, mana tau kalau-kalau ada sakit yang lebih teruk bersembunyi dibawah kepeningan yang serius ini.
Bila? mungkin sekejap lagi, atau esok atau aku pun x pasti.

* apsal pOst aku ayatnya macam skema je kali ni. *kelakar! :P



Post

Redang II

Published with Blogger-droid v1.4.9


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share