Archives

Post

Speak ur Mind

tak kisah apa yg org nak cakap ttg sikap baru aku. tapi inilah aku, aku jd lebih terbuka. tak puas hati cakap paling tidak pun flying kick aku kena muka org. dah ramai yg kena. baru2 ni sorg bdak ppuan, semua jadi saksi. jd hairan sbb tak pernah nampak aku mcm tu sblm ni.
tapi aku dah malas nak simpan2 marah atau dendam lagi. kena buku lima ni lagi puas. jadi jgn main2 dgn aku.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share